Dobrodošla na blog ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ! Nadam se da će vam boravak biti ugodan i edukativan. ♥♥♥ ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::..

četvrtak, 6. veljače 2014.

PRUGICE :)

Prošli tjedan sam tražila ideje za svoju novu manikuru i vidjela nešto na youtube-u pa sam odlučila i sama to isprobat. Moram priznat da baš i nisam zadovoljna kako je ispalo jer mi izgleda packavo i neuredno, al puno bolje izgleda uživo nego na slikama. Bilo mi je teško realno uhvatit sa fotićem jer su boje takve i teško je pogodit svjetlost kako bi se realno vidili.

Koristila sam: 

Pacific Rapsodi 27
Flormar 420
Moment 01
Moment beauty zaštitu



Pripremila sam manje slika nego inače jer mi se stvarno ne sviđa kako izgleda na slikama ... al prosudite same (budite nježne sa komentarima :D )













Cilj mi je bio da se ispod narančastog laka nazire bijeli i obrnuto, ali bijeli baš nije najbolje prekrio narančasti pa zato i nisam baš zadovoljna kako je uspjelo.
Šta vi kažete na ovo?   :)

Tina

1 komentar:

  1. I ja sam ovu manikuru radila jer sam vidjela na Youtube-u ali u plavoj verziji i napravila sam više prugica sa jednakim razmakom. Uživo je zbilja efektno izgledala a na slikama i ne baš :)

    OdgovoriIzbriši