Dobrodošla na blog ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ! Nadam se da će vam boravak biti ugodan i edukativan. ♥♥♥ ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::..

utorak, 7. siječnja 2014.

PACIFIC RAPSODI 23

U drugom ovogodišnjem postu odlučila sam vam predstavit Pacific Rapsodi 23 tj. jednu nijansu ljubičaste boje koja mene osobno podsjeća na Milka čokoladu ... zašto ... vidjet ćete na slikama

Koristila sam: 

Moment 01
Pacific Rapsodi 23
Moment 201 
Moment beauty zaštitu




O ovoj manikuri nemam baš puno za reć osim da sam stavila 2 sloja bijelog Momenta, 2 sloja Pacific Rapsodi, na vrhove sam spužvicom nanosila Moment srebrne šljokice i preko svega stavila 1 sloj zaštite.

Evo sada sličica ...















Na početku sam rekla da me podsjeća na Milku, evo sada procjenite zašto, ali moram napomenut da je uživo boja laka malo svjetlija tj. identična zaštitnom znaku ove prefine čokolade.




Tina


Nema komentara:

Objavi komentar