Dobrodošla na blog ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ! Nadam se da će vam boravak biti ugodan i edukativan. ♥♥♥ ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::..

srijeda, 15. siječnja 2014.

MOMENT 32 & ESSENACE 105

Dugo me nije bilo zbog obaveza na faxu ali sada sam opet tu i to s novim postom. Danas ću vam pokazat jednu brzinsku manikuru jer nisam baš imala vremena za lakirat, a ni inspiracije ali nisam mogla nenalakirane nokte gledat pa sam se odlučila za nešto vrlo jednostavno ali meni se sviđa.

Koristila sam:

Moment 32
Essence C&G 105 party princess



Uživo to sve ljepše izgleda, ali realnije od ovog što ćete vidjeti nisam mogla uhvatit ... uglavnom na noktima imam 2 sloja Momenta i 1 sloj essence C&G. A sada slike ...


















Evo to bi bilo to ... kako vam se sviđa ?


Tina

2 komentara:

  1. Meni se sviđa, prekrasan mi je ovaj rozi Moment <3
    P.S. na mojem blogu te čeka nagradica ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiiii, baš sam sretna što ti se sviđa i hvala ti što si me uključila u nagradnu igru, uskoro će bit na blogu :D

      Izbriši