Dobrodošla na blog ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ! Nadam se da će vam boravak biti ugodan i edukativan. ♥♥♥ ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::.. ..:::..☆ Svijet noktiju ☆..:::..

petak, 31. siječnja 2014.

ANIMAL PRINT

Nakon što sam svojom prošlom manikurom prizvala snijeg i riješila hrpu ispita donosim vam novu manikuru koju imam na noktima već par dana ali nisam imala vremena napisati post.
Ovoga puta odlučila sam probati nešto novo što do sada nisam radila, ali evo sada sam se odvažila pokušati jer mi izgleda vrlo zanimljivo kod drugih blogerica.

Koristila sam:

Moment 01
Moment 101
Essence multi dimension 20 fatal




Na noktima imam 2 sloja bijelog laka, a za ostatak sam koristila ova druga dva ... kako, vidjet ćete na slikama ... 














Vama prepuštam da iskomentirate kako mi je to uspjelo za prvi put ...  :D

Tina


2 komentara:

  1. 2 sloja? Mislim da od sad pa na dalje bijeli lak kupujem isključivo u Offertissimi!
    Manikuru lajkam ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. da, samo 2 sloja, prvi je skroz tanak, a drugi nešto deblji ... i ja bijeli kupujem jedino tamo jer su mu i cijena i kvaliteta super (no ne samo bijeli, imam ih dosta upravo te marke) ... hvala za lajk :D

    OdgovoriIzbriši